You like it, dont cha? PUNK


Jag har numera en utbildning och du kan sätta mig under facket bartender.
För visst fan klarade jag av kursen och det var det bästa jag gjort någonsin tror jag. (hittils iallafall)
Så mitt år 2008 bara fortsätter att bli bättre och bättre.
Och visst det är inte nyår än men jag bara måste tacka alla som hittils varit delaktiga, och det är alla från esbd3, mina zakynthos tjejer (plus mina andra tjejer), arbetskamraterna och GRUPP 12.

Men tillbaka till Spanien, lätt värt vartenda öre, får man chansen att gå på barskolan i magaluf ska man fan i mig göra det, sjukt grymma lärare, alldeles för mycket alkohol, cigaretter och alldeles för lite sömn, men så värt det.
(baksmällan kommer när man kommer hem, det kan jag intyga också plus partysjukan på det) Men oj vad jag lätt skulle göra om allting igen, om man nu fick gå kursen flera gånger.
Jag har nog inte skrattat så mycket på två veckor, de skönaste kommentarerna, dummaste frågorna och sjukaste skämten har jag hört. I love it !
Jag saknar alla därifrån, alla gaylords som phille och ja, resten av gänget nu säger.
Men bäst var nog partyeliten, jag, Gabbe, Charlie, Arif, Salle och Lina.
Sen såklart dem som hade halva inne på eliten, Moa, Emilia, Jonatan, Iida och Robin. Nej nu vill jag bara räkna upp alla.. Alla dessa människor jag träffat, och jag är så glad över det..dom är värda det bästa.
Shit vilket djupt inlägg detta börjar leda till.
Nog om det, GAYLORD, you like it dont chaa??

Nu är jag hemma, och jag vantrivs i nyköping det har jag tjatat om allt förmycket den senaste veckan så jag ska inte dra upp det igen. Men jag ska komma här ifrån om det nu blir den 23 november, i början på jan eller inte förän i april det vet jag inte, men jag firar inte en födelsedag till här. (även om det är min 20onde och jag går lagligt på systemet så nej)
Mitt element är i ett varmare klimat.

Och gissa vad ?
Jag har trillat dit... igen.... som jag brukar säga, ajabaja mickan inte trilla dit igen....
-AAAaaahhhhh !!
Opps försent,  men det är mer en förälskelse... och dem går väl över ganska fort?

Vi får se är det menningen så är det, och då händer det tids nog... det gäller bara att lita på ödet och slumpen.
Men jag lovar att jag aldrig klickat så bra med någon, det är helt sjukt, och jag har haft de roligaste nätterna och lektionerna med den här personen. Det tackar jag för.

Nog om mig, hur har du haft det ?

Snart dags att dra sig tillbaka.  Sleep tight.

Puss
             Miss M

Trust me Im a bartender..
.
Halva partyeliten <3

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback