life keeps getting in the way

Den 20 oktober 2008 - har nog inget viktigt att skriva egentligen, men...
Jag har kommit hem från Eslöv nu, där var jag och hälsa på Lina och Emilia.
Mycket skönt att komma iväg lite igen.
Och alltid lika trist att komma hem.
Eslöv var bra, litet som nyköping dock men oj va skönt att ha någon man tycker om nära hela tiden.
Nu är jag ensam hemma som vanligt.  Det är mindre kul.
Vi var och hälsade på min kära vän Jonatan i malmö också och drack varm choklad och hade det bra !
Jag testade på eslövsuteliv också, Lina har rätt sköna kompisar. 
Annars blev det mycket film,sömn och mat. Det gillar vi :)


Nu är jag hemma och planerar min nästa utflykt.
Det är kryssning som gäller, reunion med magaluf, ska bli roligt.
Jag, Jonte, Iida och Sanna delar hytt det blir nog skit bra, jag börjar tagga till.
Alltid lika kul att ha något att se fram emot.

Min kära vän Elin vill ha med mig till göteborg också, men där säger nog plånboken ifrån,
jag ska ju åka till thailand tillsammans med Gabbe, det ser vi fram emot sjuukt mycket !!
Vi ska nog tillochmed boka idag, så att det faktist blir av,  Sol och bad på julafton är ju aldrig fel.
Hade dock velat haft med en brud också, typ Moa eller Lina men det blir nog inte så..

Jag mår nog bra egentligen, ganska väldigt bra, inga större problem mer än att plånboken börjar bli lite tunn.
Det jobbigaste är nog att han fortfarande är på andra sidan jorden (det har iof sina för och nackdelar)
Men det här skulle ju bara vara en förälskelse eller ännu bättre om det bara varit en semester flirt ?
MEN NEJ DÅ JAG SKA GÅ OCH GRÄVA NER MIG I DET HELA.... men bara att klättra upp eller hur ?
Problemet är nog mest alla dessa jävla tecken, allt som sas ? jag förstår inte !
Bättre tider är påväg och jag står fast vid att äre meningen så händer det.
Varför inte ha kul med andra medans man väntar på den rätta ?
Äsh nog om detta, blir ju nästan depp här.
Lina har ju alltid en fin vän....

Ska ta tag i mig själv snart och gå och duscha !
Keep up the good work.
(ska börja gymma igen på onsdag, pepp)


Puss
            Miss M


I gotta go my own way.

Kommentarer
Postat av: Smek

RAGGARN!!!

2008-10-20 @ 15:57:06
Postat av: Elin

Miss M är min käraste

<3


Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback