BlondinMickis, till andra sidan, min lycka-Barskolan.

Nu skriver jag igen, vet inte ens om man hinner med nu förtiden, jag bloggar ju värre än blondinbella (?)
Jag är Micaela aka blondinMickis, (även om min hårfärg inte är allt för blond...)
Kanske inte, men snart så... Nu väntar jag bara på att någon ska börja betala mig för att blogga.
Jag menar mina inlägg är ju alltid sjukt långa...

Jag och Victoria K tränade idag igen, box & forza, box var riktigt roligt och vi kommer nog köra ett sånt pass varje vecka, i kombination med crosswalk, lite styrka och yoga, så är min plan iallafall.
Men nu blir det uppehåll från vickan tills på Söndag då det blir yoga för första gången.
Imorgon blir det fotboll för min del, lugnt fredag och fotboll på lördag tror jag.
Fit for fight känner jag att jag ska bli.

Men just nu är det lite tungt, mamma har fått jobbiga samtal från Peru, och jag saknar dom allihopa, nått så fruktansvärt mycket, kunde inte släkten bott i spanien iallafall, eller vi i sydamerika nånstans.
que estamos pensando en ti mamama! <3
Nu kankse planerna ändrar och det blir en tripp till peru efter jul? Jag funderar fortfarande, skulle vara skönt. En flygtur runt jorden... Att åka till andra sidan.


Imorgon vet jag säkert hur allt blir, tror jag, skriver förmodligen imorgon då och berättar.
Snart ska jag nog kolla på Oceans 11 och kanske 12 om jag orkar.
Få tankarna att tänka på annat.

Men så ni vet när allt känns som jobbigast finns det alltid något man kan luta sig tillbaka på... barskolan.
Jag blir så lycklig när jag kollar på alla bilder,  grupp 12 var/är underbar. Vi har så sjukt kul.
Sista kvällen är egentligen oförglömlig iallafall det man minns... 
Men som man brukar säga; Minns man inte då har man iallafall haft kul.
Lita sköna pics kommer här:
    
   

Underbart folk, orkade inte lägga in flera bilder här, går ju att kolla på
http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=24596397324&ref=ts
Där finns typ alla bilder...  för den som är intreserad vill säga.
Nu är jag klar.
Vi hörs säkert imorgon.

Puss
                  Miss M


En hel dag utan..
Nu hade jag behövt det.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback