Tragiskt, jobbigt, tvåa; vardagens trisstes.

Jag vet inte vart jag ska börja...
Det var väl ungefär en vecka sen jag skrev..  Hade jag haft en massa fan hade dem nog blivit besvikna..

Men jag skriver inte för någon annans skull, och är det ingen alls som läser så är det okej också.

Att ha en såndärn som räknar ens besöker känns lite tragiskt, som man måste ha en bekräftelse på att någon faktist läser om en  något halvtråkiga liv då man faktist har tid till o skriva blogg?

Menar väl inte att alla som bloggar har tråkiga liv...  men mitt personligen är inte särsklit roligt och jag har tröttnat på det.

Att någon ens läser i min blogg blir jag förvånad över så mycket intresant händer egentligen inte.. men men.



Jag har haft en konstig vecka.

Min mormor har gått över till andra sidan och det känns tungt, och overkligt.

Sist jag träffade henne var snart 2 år sen och det känns ännu jobbigare, att hon varit så långt ifrån.

Det är inte rättvist att inte hinna säga hejdå.  Men hon vet att vi älskade henne.

Och hon har äntligen fått träffa morfar igen.

Sen kom min syster hem i helgen och spenderade tid med familjen, vi shoppade massor som vanligt blir det så när jag går på stan med min klädselrådgivare.  Men jag är nöjd blev lite av varje sånt som man behöver ibland.
Vi kollade på film på söndagkvällen och hade det bra.
Jag jobbade annars hela helgen bakom baren och jag trivdes även om det var lite o göra i mellan åt.
Men såklart hoppas jag att det blir roligare när man står i baren utomlands om man nu kommer iväg till sommaren.

Jag tog bartenderutbildningen och tänkte efter dom där två veckorna då kan jag åka vart jag vill, jag kom hem för två månader sen och jag är kvar i nyköping, utan jobb och en vardag som mer och mer börjar gå mig på nerverna..
Varför är jag kvar här ? Vad väntar jag på ?
Som jag alltid säger vi får se vad som händer...

Kan inte bara något positivt hända i min vardag nu.. snälla..en liten vändning..
Jag vet inte vad jag ska fortsätta skriva nu...
Skriver väl senare om det är så.. nu ska jag byta om för jag är hurtbulle now days och ska iväg och träna ikväll också.
Ja nått måste jag ju sysselsätta mig själv med och det funkar utmärkt.
Hörs

Puss
                     Miss M


Jag vet att jag brukar skriva om honom här.
och det gör jag som vanligt.
Jag är nummer två och det är jag van vid nu.
Vardagens trisstes....
Men nu hörde min tvåa av sig...
Sluta förvirra mig.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback