Ett steg tillbaka, nått stopp & redan här?

Jag bloggar för fullt nu förtiden tycker jag.
Idag har jag mest bara sovit, inte är det mycket som händer i mitt liv inte.
Men det tog en liten vändning, först fick jag hem min bil, ja ja ja ja!! Nu kan jag åka vart jag vill när jag vill.
Så det gjorde jag, jag åkte och träna tillsammans med Victoria K, vi gjorde två pass på cms.
Och där blir det nog att jag köper ett gymkort, men ska testa på en gratisvecka, så fullt ös med träning står på schemat!
Jag är pepp nu, jag vill och jag vet att jag kan.
Varit mycket depp på sistone, men jag försöker hålla humöret uppe och se positivt.
Jag har dock varit väldigt förvirrad över vad jag vill, vart jag vill, när jag vill ?
Ja för mycket planer eller inga alls?  Jag vet inte, men jag har ju hela livet framför mig så varför stressa?
Istället bestämt mig för att ta ett steg tillbaka och börja om, och härifrån ta ett steg i taget och nu inga jätte kliv.

Något som däremot glidigt ut i sanden igen är fotbollen,... Jag älskar det, det gör jag verkligen, men det passar liksom inte in just nu, men jag ska träna på torsdag och fortsätta känner efter om hur det känns, inga snabba val här inte.
Har ju dock lyckats missa båda löpträningarna, men det lider jag inte för... än iallafall.

Just säg det, nonstop party 40h, jo visst blev det stopp, ett tips för alla som ska på kryss är ju att inte vara förkyld ( det blåser halvstorm ute på däck, så jag lovar att du hinner dra med dig en förkylning hem).
Men jag piggade på mig på fredagen och festade, träffa massa folk och alla ville köra med Mickans partytrick, mustach.
Lördagen sov vi i hytt 5209, heeeela dagen, ingen av oss besökte tallin.
Nej vila var vad som behövdes, och nya batterier för kvällen, men  med den halv storm som var utanför så gungade båten mer än i takt till musiken, och det klarade inte jag av, sjösjuk som en tok sprang jag emellan partyvåningen och våran hytt. Inte tänkte jag ligga ner sövd hela natten inte. Avstigning runt tio på söndagmorgon, ingen särskillt pigg, och stackars Iida blev utan ett ögonbryn,  fick skjus både dit och hem av Robin och Tobbe, mycket mycket snällt!!!
Maten var god, cidern/vinet/ölen som de bjöds på var mindre god, blev mest smirnoff ice nåra drinkar o sånt för mig.
Gjorde som tur var inte av med så mycket pengar.
Så inte nonstop utan nått stopp blev det för mig, men inte för hela helgen.
Men det dröjer nog innan jag drar iväg på kryssning igen, men igen blir det nog.. med en påse sjösjuketabletter!
Grupp12, Barskolan & Magaluf, är sjuuukt bra, och jag gillart !

Nu har jag fixar och trixat med bloggen, orkar inte fortsätta nu, detta får duga så länge.
Vill träffa Lina och Moa till nyår, det skulle vara sjukt nice, åka iväg på en sista minuten eller festaloss i någons hemort.
Isabella B mfl har planer på Amsterdam och vill ha med mig, jag funderar fortfarande... lutar förtillfället åt ett ja !
Kan bli kul, ett minne för livet som Mange säger, och pengar kan ja tjäna när ja blir gammal? Hah ! Pepp pepp.
Imorgon ska jag ha bestämt mig iallafall, och andra planer för morgondagen är träffa Bells, lämna cv & träna.

Min syster kommer på lördag, och jag längtar.
Riktigt längesen nu, jag ska visa henne mina skills med flarrerna, om jag har några kvar?
Träna flair kom genast upp på veckans schema.
Nu lägg dags? Sov gott.

Puss
              Miss M

Tillbaka ?
Its meeting the man of my dreams,
And then meeting his beautiful wife.
Håller tummarna.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback