Sjukt förkyld & laddar in för nonstop party.

I keep going.
Skriver igen efter två dagar, kanske kan även jag klara av att bli en seriös bloggare.
Undrar om det är några som läser?
Det är ju inte lite jag skriver heller, tycker jag inte själv iallafall.

Nu kändes det som om jag hade mycket att skriva igen.. men jag vet inte ?
Det visar sig.
I alla fall. . . . .

Igår tog jag körkortskort, hur bra det nu blev kan jag inte uttrycka mig för, men det får duga och hoppas det blev korekt.
Så förhoppningsvis får jag mitt riktiga kort kort nästa vecka,
och nästa vecka ska jag fixa gymkort med Bella (oj så många gånger vi sagt det nu)
Men hon får förhoppningsvis pengar nästa vecka och då äre dags, annars får jag görat själv.
Nästa vecka har jag inga mer spikade planer framför mig...  kan lika gärna börja träna om dagarna istället för att bara ligga hemma, sen får vi se om jag lyckas ta mig till thailand och kanske kina som jag hoppas på. Vi får se.

Annars har jag mest varit sjuk idag, något så fruktansvärt.
Sovit en massa, kollat lite på fotbollsträningen och packat,  nu börjar även jag tagga till för kryssning,
jag menar nu är det no turning back, kryss imorn till sön, 40h nonstop PARTY !
Och det sägs ju att spriten är den bästa medicinen och det hoppas vi på.
Får skjus till Sthlm och troligtvis hem också med Robin, nice nice, slippa tåg känns skönt.
Har bestämt två outfits för kvällarna, 1- Grå långskjorta, glansiga tajts under, svarta skor silver smycket, 2- Svarta långa (tunna) leggins, tubklänning, brunblommiga jackan (ifall de blir kyligt) Gula pumps och guld smycken.
Blir nog bra hoppas jag har med mig lite extra ifall jag ångrar mig i sista minuten vilket jag brukar vara bra på att göra.
Ska bli kul o se de flesta igen, även om favoriterna inte kunde delta!
(Lina, Gabbe, Arif, Salle & Charlie - jag festar extra mycket för elitens skull, och Emilia & Moas skull)


Nu ska jag väl snart fortsätta kolla på säsong två av Sex and the City, det är en bra serie, inte jätte bra dock, men den får duga tillsvidare. Jag vill se Pirates of the Caribbean igen, vi ska ha Pirates maraton när jag kommer hem från kryss.
Idag såg jag föresten Sarah, oj vad jag saknar dom tjejerna jag vill ju träffa er mera!! <3
Och till Elin vill jag säga, vi syns i nästa vecka, och du vet att allt kommer bli bra.. så småning om, ge de lite tid bara.


Nej krypa ner nu, ladda för helgens bravader.
(det blev en del skrivet trots allt... otippat)
Keep on going.
Hörs efter helgen troligtvis.

Puss
              Miss M

Vet inte vad jag ska säga när du frågar sådär.
Vill hjälpa ,vill vara din vän.
Men hade häldre varit så mycket mer.
Om du bara bad mig så skulle jag inte sitta här nu.

Kommentarer
Postat av: ELin

I hope so, gulligt att nämna ngt om mig gulle.

Jag gör ju de inte lättare för mig, kan jag ju inte påstå. men de lite så vi jobbar, lever för nu:et och tänker aldrig på imorgon ;b

Älskar dig<3


Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback