Skriver på, har en plan & väntar fortfarande.

Dem kallar mig bloggarn...
(Eller nä men kankse snart så som ja håller på)

Jag känner mig hurtig, idag körde jag och Victoria K ett corepass och sen ett crosswalk pass, riktigt bra jobbat.
Imorgon (eller idag onsdag) blir det ett box pass och sen ett fäktningspass typ, kul att testa på lite nytt.
Se vad som passar en och sen boka in sig på flera pass i veckan så det faktist händer nått.
Jag menar inte mycket annat jag fördriver tiden med så.

Annars så har jag kör lite i min bil idag, lite i mammas bil och sen pappas också såklart.
Umgicks med bella både innan och efter träningen.
Vi tog en roadtrip halvvägs till Trosa,  typ till sille(?) krog/resturang på motorvägen,  där träffa vi Allie, Sara, Sarah och Anna tror jag.  Sjukt trevligt jätte längesen jag träffa Sara k och Allie<3
Nu har vi mer planer på g, hoppas allt blir som det ska.

Nu sitter jag upp sent som vanligt, lyssnar på Backstreet Boys, av alla band i världen blev jag lite sugen på att vara nostalgisk (stavning?) och lyssna på favorit bandet man hade som liten, nu ska jag byta över till Hanson!
Moa sällskapar med mig över msn,  så jäkla trist att vi bor alldeles för långt ifrån varann, hade behövt henne lite närmare känner jag !  En som underhöll mig en kort sekund på msn nyss var Lina också, hon fick bestäma min framtida plan och jag är nöjd, slapp göra beslutet själv.
Amsterdam står på tur 4-7 dec. Blir nog riktigt roligt. Och första punkten på planen !

Men en sak i taget, till helgen blir det jobb, fredag står jag i garderoben med Selle, och lördag i baren,
så gott folk från metropolen nyköping, gå inte ut på fredag (om ni inte tänkt dricksa oss i garderoben) gå ut på lördag och beställ av mig, oj så längesen det var jag stod bakom baren jag riktigt längtar !!
Min syster kommer hem på lördag också kan det bli bättre, hon stannar till måndag kväll.

Nu ska jag lyssna vidare på bra (?) musik.
Jag väntar fortfarande.....
Sov gott.

Puss
                  Miss M


Jag vet att jag är nummer två,
Men tro mig jag kan vara nummer tolv
du är ändå min etta.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback