Ett litet extra, en notis till två riktigt bra människor!


Lina, jag och Mow.


Ja jag skriver ju på som en tok så kan lika gärna göra dubbla inlägg (idag iallafall)...
Glömde ju säga att, jag hatar att två av mina bästa vänner befinner sig i varsin ända av Svergie, det suger !!
Speciellt eftersom jag är fast i mitten.  Kunde vi inte alla tre bara bott lite närmare varann.
Lina & Moa, ni är skit bra och jag tycker om er, massor !
Det var allt, tack godnatt.


Nej inte ett inlägg utan en rad för...
Du är saknad !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker om dig massor också, det vet du!

miss you <33

2008-11-19 @ 02:15:19
Postat av: Lua

skittöntigt! eller hur? domis! hahah jag saaaaaknar dig vet du väl! ♥ ♥ ♥


Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback