Man ska lära av sina misstag och ta vara på erfarenheten...

...men visst är det konstigt att man aldrig lär sig?


Nu tar jag tag i mig själv och skriver igen.
Allt bra längesen det hände, sist var innan påsklovet ungefär.
Jag nästan bara fyra veckor kvar i skolan, sen ska jag ta tag i mitt liv på riktigt...  jag har iallafall två jobb som väntar under sommaren så lite pengar lär det nog bli iallafall.

Jag mår bra, det gör jag faktist.
Beslutet var rätt.
Jag älskar mina vänner, det är helt sjukt hur bra människor det faktist finns.
Ni ligger bland mina första prioriteringar.

Våran dansföreställning är nu gjord, det gick okej, nu har jag yttligare ett mvg på pappret. Känns bra. kanske är det okej om man får ett ig i ett annat ämne då? Jag har ju trots allt klarat mig hittils utan ig:n. Vi får se, det är så kort tid kvar men nu är jag helt slut.  Ge mig bara sommaren och studenten nu! Zakynthos är nära också, med bra fina tjejer.  Vi kommer ha det skit bra !
Allt känns så mycket bättre när man har så mycket bra att se fram emot !


Alla dessa sms som kommit under veckans gång har hållt mitt humör uppe,  jag blir alldeles var i kroppen och den där känslan är tillbaka på nytt igen. Men jag som lovade mig själv att inte trilla dit...

Ajabaja mickan inte trilla dit igen....
-AAAaaah... !!


...ops, försent.....

Förstår ni hur jag menar? håller tummarna för att jag inte blir den enda som trillar dit.
Om inte annat får jag hoppas på att jag överlever ändå, det gör jag nog, som vanligt.
Jag mår bra vilket som!


Annars gör jag nog inte så mycket... tränar och pluggar, sover där det passar... Shoppar för inga pengar... ler åt mina vänner.... Blänger på mamma, klappar pappa på huvet, skrattar åt dåliga skämt.. pussar på systeryster och kramas med Mr. ?

Nu avrundar jag här,  skriver väl om ett par månader igen!

Sleep tight
                              / Miss M



Mr. right, mr. perfect, and he has everything + everything!


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback