Bättre sent än aldrig.

Stämmer nog väldigt bra in på mig.
Vartenda arbete som går att skjuta på lämnar jag in i sista minuten eller senare.
Det tog mig mer än ett år att lämna in ett av tusen inlämnigsuppgifter i kulturhistorian, och med samma lärare har jag nutida konst och har ett arbete som skulle in för tre veckor sen. Hur ska detta gå?
Och bara för jag inte lämnat in det är jag nog så illa tvungen att skriva prov på fredag (inte nog med det jag måste även lämna in den skriftliga uppgiften också)
Sen har jag steg 2 i spanskan kvar och en mor som hänger över axeln och tjatar om det.
Steg 1 är som tur redan gjord och kom undan med ett MVG, känns bra !
Religionsprov står på schemat nästa vecka också.
Och på torsdag blir det redovisning i estetisk verksamhet och inlämning av allt nästa vecka!
Herregud så sjukt mycket de lägger in på slutet, jag har aldrig varit något ljushuvud eller någon "plugghäst" så hur detta på slutet går får vi hålla tummarna för, inte tänker jag lära mig plugga nu när det är knappt tre veckor som återstår, det vore dumt, något jag borde tänkt på för ca 12 år sen istället.
men TACK OCH LOV säger jag bara för att historia provet nu är gjort och aldrig med Åsa !
Det kan man kalla ett halleljuamoment!
Fördjupningen i bild och form är klar, ska bara lämna in portfolien! Skönt!

men vem ska klaga, 18 dagar kvar i skolan och sen aldrig mer, aldrig!

Studenten är närmare än man tror, och jag längtar!
jag har inte alls någon ångest inför den, allt är klappat och klart plus att jag ska bege mig norr ut mot Östersund och se deras studenter med framförallt träffa Gabriella, och shoppa ihjäl mig!
En ny studentoutfith kanske det blir tillochmed !

Jag mår fortfarande bra och livet leker, balen närmar sig lika så Grekland !
Mitt körkort skulle inte sitta fel om jag fick nu!
Kan jag inte bara få en uppkörning snart så det blir klart !(om man nu inte kuggar)

Lika mycket pirr varje gång jag får dessa sms och jag borde skärpa mig.
Lite ångest har jag! Samtidigt som jag ser allt från den ljusa sidan också!

Sommaren kommer nog bli skit bra!!
Är sjukt pepp inför allt som väntar !
(se där det tog inte ens en månad mellan förra inlägget och detta,
jag blir bättre och bättre måste jag säga -Keep up the good work.)

Puss 
              Miss M

He's the one..

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback