Lycka.

Jag är så glad,  det liksom flyter nu, förmodligen så kommer väl en vändpunkt sna, men tills dess är jag glad.
Tagit tag i mig själv, tränar ordentligt, även fast jag funderar på att lägga ner fotbollen, kommer inte kunna ta det seriöst i sommar tror jag, men gymet är mig trogen, och dansen när nu den sätter igång igen.
Sen har jag sökt jobb, det är ju bara 21 veckor kvar till studenten så det är väl dags att börja tänka på framtiden, håller på och leta lägenhet också, ska på visning på Torsdag, så ska tenta av lite spanska också.
Vi ska ha en dansföreställning i maj, ooh vad jag längtar det ska bli så bra så, jag är Kim eller om jag ska heta Jonna.. Jag är så peppad så det finns inte. Juste jag har teoriprov i februari, och jag ska klara det.
Niclas står fortfarande vid min sida och håller min hand.. samtidigt på andra står mina kääära vänner som förgyller min vardag ihop med niclas, jag och brudarna drar på semester i sommar också. Det kommer bli kanon.
Inte nog med att jag börjar bli vuxen, jag har ökat på betygen nu har jag fått in två nya VGn.


Jag är lycklig..på riktigt !
veeerkligen <3

Taack alla som lyckas påverka till det bättre.
Jag mår bra tack vare er!  puss


Lev väl.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback