lets start over again. great sunshine.

Dagarna flyter på, nya händelser och äventyr.

I fredags var jag med brudarna och beställde en resa till Grekland, ska bli så jäkla kul.
13 juni- Studenten, 15 juni- en bal på slottet och 17 juni- GREKLAND <3

Jag tog inte lägenheten, även om jag stod först på listan, har så mycket annat som måste göras och fixas, och tänkte efter och kom underfund med att jag nog helst vill bo ihop med någon, så nu har jag och Sara diskuterat det, lite ytligt sådär iaf, men vem vet, i sommar kanske det blir vi som delar på en lägenhet och även andra Sarah också! Man kan ju hoppas.

Snart dags för min uppskrivning, men jag har iallafall pluggat lite nu, mer blir det fram tills den dagen. Jobbigt nog är att skolan gärna fortsätter också och lärarna sätter in prov i närheten, jag kommer inte kunna plugga till dem.

Trots att det är mycket att stå i så klarar jag mig galant.
Helgernas händelser gör det lätt att överleva skoldagarna, men det är nedräkning som gäller, på fredag är det 19 veckor kvar, det känns bra!

Denna helg har jag spenderat på massa saker,
Fredag- beställa resa, fira de med mat på Rhodos, sen hem till My och dricka & sjunga singstar, sen när vi skulle till krogen drog jag hem, hade ju cup på lördagen.. trodde jag.
lördag- skulle spelat fotbolls cup, men blir sur på tränarna så jag drar, åker på stan med min kära far. på kvällen äter familjen Johansson ute och hyr film... hela kvällen spenderades då framför tv och Moulin Rouge, som är såå bra alldeles underbar, mycket bra film!
Söndag- världens sötaste 6 åring fyllde 7 och det firades med goda kakor och tårta. På kvällen blev det träning med mor och pussar med niclas.

Denna dag har spenderats i skolan med tre tråååkiga ämnen, sen lite på stan, hem och rita klart Saras tatuering och skrivit klart bok recensionen om Oliver Twist... ge mig ett VG i svenska b nu !!!
Imorgon blir det tre ganska roliga ämnen i skolan, dansträning, och pluggning av diverse ämnen.

Mitt inlägg blev nog varken djupt eller givande.
Men det var skönt att få skriva av sig.

Plus just nu (+)
Niclas, Sara, Amy, My, ja alla dessa tjejer.  Att vi ska ha en dansföreställning, det är nästan bara 19 veckor kvar till studenten. min familj. Att jag nog trots allt börjar bli vuxen! Att jag mår bra!

Minus just nu (-)
Alla dessa läxor i skolan som ALDRIG tar slut.. att jag egentligen är lite stressad och nervös över diverse sakerna. Att jag saknar bella o malin mer o mer för vi knappt ses längre. Tidiga mornar, kall årstid. Att rörlig bild inte var så roligt som jag trodde. 

Jag överlever.

peace / m

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback