Kaffe, dator, musik och batman..

Ligger i sängen, efter en halvt onödig dag som vanligt.
Hade tänk gå upp tidigt men kunde inte somna i natt låg mest bara och vred o vände på mig.
Så vakna runt halv två.... Strax efter tre åker jag och tar en kaffe med Becka, hur trevligt som helst.
Fattar inte varför jag inte gör det oftare, vi har alltid massor och prata om och det är skönt att prata med henne.
Sen åkte jag och hämta min plånbok hos Bella som jag glömde där igår.
Sen till elgiganten med pappa köpte Batman- The dark knight,.. Love it !  Så ska snart spendera denna natt med den.
Letar efter en dator, men vet inte vilka som är bra och sådär jag har ju noll koll... kanske blir det en MacBook?
Tips någon ?
Imorgon blir det stan med Malin och Bella, julklappshandling, för pengar som jag helst hade spenderat på mig själv.
Vi får se hur det går.

Jag har egentligen inget vettigt att skriva.. ska lägga in lite sköna fraser från bra låtar, och bra låttexter.
 Ingen speciell rangordning.

1. Jenny Owen Youngs - Fuck was I thinking.
Hela texten är bra !!

If we weren't such good friends, I think that I'd hate you
If we weren't such good friends, I'd wish you were dead

(skön attityd :b )

2. Hank Williams - If you got the money, I've got the time.
(Hört att den ska passa mig ?)

If you've got the money honey, I've got the time.
But if you run short on money, I run short of time.

(den funkar ibland iallafall)

3. Gompa - Planet Blue.
Bra bra bra !

We're getting bored, caus the world is getting boring.
(funkar jämt ! Dem finns på Myspace)

4. Lars Winnerbäck - Åt samma håll
Larsan liksom!

jag hade inga veckor, inga dar,
bara en röra av en massa tid


5. Lars Winnerbäck - Söndermarken.
Kommit in i Larsperiod igen.

Så trött på sanningen, behövde en ny
(ja tack byt ut vardagen nu)

Nej orka fortsätta... finns så mycket mycket mycket bra musik... och allt orkar inte skrivas här.
Ny klippt för ett tag sen, Nya kläder för ett tag sen... lite bilder iallafall.. 
   

Dags för Batman,
Vi hörs.
                  Miss M.

Redhot är bra!
So much more than
Charlie's wakin' me
To my core and
Charlie's shakin' me
And tell my story
And Charlie's makin' me
And Charlie's makin' me smile

Kommentarer
Postat av: Moa

vad fin du blev i håret :)


Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback