julafton, juldagen och annandag jul.

Jag är inte bitter även om det verkat så i förra inlägget, jag vill bara ha vänner som är aningen mer äventyrliga !
Men alltid finns det undantag, som freddan sa ; jag och Oskar är inte så tråkiga.
Och eftersom dom inte är det blev det utgång på självaste julafton och jag var inte nykter nånstans när jag kom hem och har ingen aning om hur det gick till, men jag hade hur som helst riktigt roligt, det tackar vi alla närvarande för. Sen att jag råkade tappa bort min svarta stora halsduk är mindre kul.. nu fryser jag ännu mer varje gång jag är ute.

Juldagen åretsfestdag! Och för mig var det inget undantag, drack lite vin och så hemma hos Oskar, sen ut på krogen och det var olearys som gällde. Kvällen var helt okej men kunde varit roligare men sånt som händer. Det blev ingen efterfest för mig denna kväll iallafall två dagars är lite jobbigt :b .
Och igår fredag var det jobb som gällde, vi stängde väl halv ett på lerkan, ganska skönt att vara hemma innan två. Kom hem sa hejdå till mamma som nu sitter på ett plan påväg till Peru!

Ikväll ska jag jobba från 16 till 2 ? skulle jag tro. Snabba pengar, det blir nog kul, ska nu bara försöka få med en till som kan jobba och slita tillsammans med mig.
Annars så har det som sagt varit julafton och jag fick en del fina grejer, En telefon som ser ut som en klacksko, fickplunta, morgonrock, pengar, Satcboxen + filmen, julprydnader, affish på Johnny Depp <3, kläder och lite annat smått och gott, jag är nöjd! Även om jag varken fick systemdigitalkameran i år heller, eller en ny dator.  Får nog åka och införskaffa mig det själv. Aja nu ska jag kila iväg och göra mig iordning.


Hörs.
peace .

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback