Jul utan klappar och jag är en groupie.

Chockerar med att meddela att jag ligger i sängen, jag är så jäkla trött.
Blundar jag längre än tio minuter somnar jag.  Vad är det frågan om ?
Jag sov realtivt länge, trots smsen som kom och jag inte hade riktigt koll på vad jag svara :b
Pratade tydligen i telefon kl 10 imorse, med sis min, men det har jag knappt något minne av.
Men sov till o från till kl 12 idag, ändå trött som bara den.
Halv två var jag och kollade på lägenhet, den var riktigt fin. Men ska väl inte hoppas för mycket..
Imorgon ska jag ringa och höra, men med min tur är det säkert någon som kommer innan och får den.
Vi får se.
Sen träffade jag Bella, vi gjorde såklart inget vettigt alls, jag åkte hem och bara varit onödig här hemma.
Ska väl sätta igång en film snart som jag lånade av Peter i helgen, Elf! Den är bra!
Vid midnatt i natt ska jag hämta syrran på busstationen. Måste hålla mig vaken!

Planer på Östersund står på schemat, blir förmodligen från ons-fre eller nått sånt.
Sen hoppas jag på jobb i helgen eller iallafall en av dagarna. Så jag får lite välbehövda pengar sen den 25e.
Något tråkigt är att Gabbsan inte kommer ner, men det har jag ju skrivit tidigare, en annan sak är nu att de vuxna i familjen (förutom jag:b) Ska inte ge några julklappar till varandra! Lite tråkigt, hela våran julstämning bara rasar samman, men jag ska väl inte klaga allt för mycket då jag hoppas att jag plus småttingarna får mer paket!

Min helg har hursomhelst varit riktigt bra !
Började med sleepover hos Amy tors-fre, med henne och Sarah hur mysigt som helst med popcorn, OTH och massa tjejsnack. På fredagen sen åkte vi till Vagnhärad för att hämta Sarahs festkläder. Sen tillbaka till stan.
Jag åkte hem och började göra mig i ordning för min första utekväll på ganska länge. Sen var det förkrök hos Emil med Sarah, Amy, Jacob, Jonas och en nykter Båtis som han kallas. Vi tjejer drog iförväg till Blue Moon,  Det var riktigt fräsht även om det var lite trångt då det var en hel del folk, jag dansade tillochmed även om det inte varade allt för länge. Beställde en drink för de sista pengarna ja hade löst, 54 kr, fick minst en fyra som smakade helt okej. Sen gick jag i sällskap med niclas hem till honom och somna gott framför scrubs.  Vaknade lördag morgon vid 1 tiden, åkte hem duscha bytte kläder och sen var det dags för innebandy match Onyx - Visby, vinnst med 3-1. Trots halv galetspel. Jag satt på läktaren med syrran och pappsen. Känner mig lite missedplaced (stavning där?:b) på läktarn där men var ju tvungen och kolla in de nya vännerna som lirade, Peter och Oscar, bra insatts av båda måste jag nog säga, men vad vet jag ?
Sen åkte jag Sarah och Jessica hem till Amy för att fira att hon fyllt nitton i onsdags, vi fick kanon god mat, Anna var där också och sen kom lite annat folk plus Amys släkt. Vid åtta tiden åkte jag och Anna mot nypan jag började ju kl nio och innan dess ville ja ladda upp med lite godis till jobbet. Stod i garderoben, och dryt 150 pers på lerkan i lördags då varav fullaste Fredrik, Peter och Oscar den sist nämnda stannade dock bara en stund.
Jag slutade kvart över två ungefär då jag hade bestämt med Fredrik, Peter och även Sam att det skulle bli efterfest. Men Fredrik full som han var försvann och åkte nog hem då. Jag hittade inte Peter eller Sam så jag gick mot bilen som stod på vägen mot Peter, och då mötte jag Sam och vi gick till P, där det åts Pizza, vi kollade på film där hemma var yttligare en innebandy kille, Tolf (?) om jag minns rätt. Jo jag är ju redan värsta groupien nu, som min syster sa. (även om jag inte legat med någon av dem bäst att bekräfta det så det inte blir några missuppfattningar :b)  Annat folk kom och käka i Peters kök och sen drog. Efter nån timme hade Sam och Tolf somnat och Peter var spårlöst borta ? Dags att åka hem, så strax innan fem på söndag morgon var jag hemma igen, och sov en hel del igår, sen blev det batman på kvällen i sällskap av Niclas. Ja så var min helg, ganska konstig, men bra ! Hann med en hel del känner jag.  Får se hur nästa helg slutar.

Nu blev det massa skrivet.
Fick höra en dålig nyhet idag och återigen gör nyköping mig besviken.
Har alla seriöst legat med alla i den här stan ?


Hörs.
puss
             Miss M.

Vart tog du vägen ?

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback