plus minus noll, peace.

Uppdatering två... värdelösdag.
Slutade bra !

Efter filmen Elf som skulle få mig i julstämning (lyckades lite men blev mest en jäkla massa tårar), tog jag bilen till Bella, och vi kollade på Ally McBeal, som är så bra, och jag vill ha säsong 2.
Fredrik kände sig törstig skickade iväg ett sms, bron blev det, jag ville inte slösa mer bensin än nödvändigt så han fick hämta upp mig i hos Bella, vi tog en läsk jag lirade Jack Vegas för första gången, vi gick väl plus minus noll ?
Sen surfa lite på nätet där..och jag skrattade för ingenting vad vare frågan om liksom?
Sen skjus till stan och tokkörning hem till arnö, där ja genast bokade biljetter till Östersund, jag och pappsen bara. Tåget går 0617, och nu är klockan 0214, har precis städat rummet borde sova men precis piggnat till. Så min halvt värdelösa dag slutade rätt bra, så vi ger en guld stjärna till Bella och Fredrik då,  generös som man är.
Peace.

Annars i nyköping är det mest tragiskt...
- "Fan alla har legat med alla i den här stan

Inte konstigt att klamydia sprider sig lika fort som .... nånting snabbt.."

-" ni borde göra något "klamydia-träd" i nyköping så man har koll på vilka som är gröna att ha sex med haha"
Ja man kanske borde göra de, Inte är jag så rädd för klamydia, herrgud jag har ju inte ens sex så riksen är ju minimal så att säga, om det inte börjar smitta genom en vanlig konversation? Nyheten från gårdagen släpper dock inte, det kändes ju så jävla bra att ingen typ visste vem det var, men sen självklart så hade han legat med en av mina kompisar, kan man inte få något för sig själv längre? men det gör inte lika mycket idag. Bryr mig inte så mycket egentligen kändes bara jävligt typiskt, Nyköping är ju somsagt för litet.
Äsh kul att prata småproblem med Moa.
Men känner att jag borde skaffa mig en roligare vardag så ja inte ältar dessa problem...
Inte för det kankse är något problem egentligen, då det förtillfället inte känns som ja vill ligga med någon alls i nyköping men för framtida situationer så kan det vara bra att tänka på.

Nu vet jag inte vad jag snackar om.
Vi hörs kanske imorgon, annars så blir det på fredag när jag är hemma igen.
Hörs.

Peace.
               Miss M

Nu ska dessa rader sluta handla om honom.
som ni märkte blev de ingen rad i förra inlägget.
Jag väntar och ser, punk slut.
inget mer ältande här.. iallafall inte jämt.

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback