Nyårslöften, nyår och nytt läge.

Dagarna går och jag hinner knappt med att skriva.. men försöker så gott det går, och återigen säger jag att jag ska försöka bättra mig. Det får väl bli ett nyårslöfte ? Då jag måste vara den sämsta på att komma på något.. jag har ingen fantasi för fem öre, men har ju trots allt lite mer än 24h på mig att komma på något riktigt bra. Håll tummarna.

Jag jobbade i lördags, fick med mig Isabella - Tack för att du ställde upp och hjälpte till :)
Lätt förtjänta pengar och lite rikare, så cash finns som dom brukar säga..  på tal om det, en av dem som brukar säga det har tagit sina pengar och sitt pickopack och flytt landet. Fredrik befinner sig alltså just nu i New York, USA.  Fy fan säger jag bara somliga kommer faktist iväg... och vad har hänt med mig ? - Jo jag gick och skaffade mig en lägenhet !!!!! SJUKT BRA, jag är supernöjd, och flyttar in i helgen, kan inte bli så mycket bättre (eh jo ge mig lite mer cash). Hur som helst det är en etta med kök och stor sovalkov. Så efter helgen bjuder jag in alla jag känner kom och hälsa på ! Ja det är väl det som hänt de senaste dagarna.

Nu har jag börjat packa, och ska fortsätta, men snart ska jag och pappsen ha lite myskväll också med Harry P.
Så vi hörs.
Kanske skriver jag imorgon.... men GOTT NYTT ÅR, ifall att.

Miss M

Kommentarer
Postat av: Elin

Älskar dig och saknar dig som en tok.

GOTT NYTT OCH GOTT SLUT <3


Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback