Något roligt kvar ? marry fucking christmas.

Kaos, min dator har dött, och min laddare fungerar inte.... därmed inget internet för min del..sitter nu vid mammas dator och den är sjukt långsam så många stunder här blir det ju knappast.. (även om jag knappt kan motstå internet)

Julafton imorgon, och INGEN SNÖ.... vad är de för jul?
Nu man kan lika gärna flytta julafton till juli månad eller nått...
Hursomhelst, jag har köpt massa julklappar ....till mamma,pappa,david,ella,alice och mig själv !
Bra gjort säger jag, och klappar mig själv på axeln.

Och det är dan före dan före juldan, och inga planer spikade... tråkigt nog.
VART TOG ALLA ROLIGA MÄNNISKOR VÄGEN ?
Inte konstigt att jag fick åka på barskolan själv när ingen ens vill lämna den här tråkstaden för en kvälls festande. Kommer med toppen erbjudande och ingen nappar...  Jag ger upp.. aldrig mer, som vanligt ska man på äventyr blir man oftast själv... annars gäller det att byta vänner.

Nu ska jag inte skriva mer.. imorgon kankse, om jag orkar sitta vid den här datorn.. för någon ny i dator lär jag ju knappast få. Blir väl kläder och pengar......................................
Jag deppar ihop, dagen innan jul, vad är det frågan om.. inget roligt längre... Tomten ge mig det jag önskar mig och en bunt äventyrsmänniskor TACK !

Hörs.
&
God jul på er...


Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback