Mer jul(känsla) ge mig mer jul(känsla).

Hemma igen.... och såklart ingen snö här.
Östersund var lika mysigt som vanligt, och jag köpte massa kläder och skor otippat nog... så nu är min garderob lite mer uppdaterad och imorgon blir det nog Norrköping med Bella och förmodligen ännu mer kläder. Vi får se.

Jag har ingen julkänsla alls, trots att jag slagit in mass paket idag och hela huset är nypyntat med massa fint julpynt. Men förhoppningsvis kommer det nu de två sista dagarna innan jul.
Det som saknas mest är nog snön, kan man få det lite vitt på gatorna, så det blir lite ljusare och lite mysigare.
Jag ska alldeles strax sätta mig och skriva önskelista, min mor ska nämligen ut och julhandla imorgon (hon är alltid ute i lika god tid - jag är väl dock inte bättre själv men ändå)  Men vad ska man önska sig då? Mer kläder ? Helst såklart vill jag ju ha vännerboxen (den riktiga) men får inte önska mig den för mamma, hon vill att jag ska önska mig riktiga saker? Jag menar vad är de ?  Vad blir mer riktigt än orginalboxen med Friends ! Annars äre ju massa filmer jag vill ha också... men det antar jag är fel också.. så får väl se vad jag kan klura fram.

Förövrigt så färgade jag håret idag igen.... men blir ju ingen skillnad, nästa gång blir det till att köpa slingor som bleker håret istället då, även om mitt hår blir slitet typ direkt.. men sånt man får ta !
Jag har annars jobbat som en tok denna tidsperiod, 41 timmar och det ska nog klirra fint i kassan på löningsdagen. Jag hoppas på lägenhet fortfarande även om det kankse är förgäves ? Håller tummarna. 

JUST DET : Juldagen närmar sig i takt med julafton och fest står väl först på allas planering då, men vart ? Jag vill bara ha kul med roligt folk och en massa fest. Jag är taggad till tusen så kom med förslag !
Och sen har vi den allt för överskattade högtiden NYÅRSAFTON, och jag skulle lika gärna kunna sitta hemma och se en bra film med bara sånna jag tycker om, MEN, jag har ju en klänning som jag sparat sen Grekland och borde ju därför använda den! Men inga planer alls, har ju funderat på Eslöv men det återstå att se, kom med förslag då också så man iallafall har något att välja emellan :)

Nog för idag... liten uppdatering nu.
Ledsen för det tar sån tid mellan blogginläggen nu.
Blir nog bättring.
Hörs

               Miss M
Ps. glöm inte att gå in på Rut.mfl:s hemsida..
http://www.rutmfl.se
Gå in på kollektion och hör en bra tjej sjunga!
(Text och Musik Gabriella Johansson & Staffan Berntsson)

Kommentarer

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback