Dagsbrist, kompisbrist, julbrist.. rubrik brist?

Mitt i natten som vanligt...

Har precis sätt klart hela sex and the city serien... imorgon hoppas jag Helena bränt filmen åt mig.
Den var jätte bra, och det tog mig alla dessa år att få reda på att Mr Big hetet John.
Jag grina, otippat nog. Men sånt är life.
Nu har jag inget tidsfördriv.. ny serie nån?

Nu tog det ett tag innan jag tog mig i kragen och skrev igen.
Helgen har varit sjukt rörig... Vill inte gå in på detaljer, man uppför sig bara inte så.
Men jag har sagt vad jag tycker... nu behöver jag lite space.
Ny vänskap ska väl inte förstöra gammal? Eller iaf en sex månaders vänskap?
Jag vet inte... men... men.


Hursomhelst jag jobbade både fredag och lördag.
Ska jobba kommande helg också så jag får några pengar.
Jag längtar till nyår eller inte egentligen  jag vill mest bara ha hit Lina, och Moa. Så KOM !
Jag dör av trisstes.
Sen bjöd jag hit en tredje.. och bad han.. tänka på saken.

Nyårsplanerna är blandade, men vill veta om dom två(3?) vännerna kommer, innan jag spikar något.

Och Katastrof !!! Min syster nr 2 kommer inte till julafton, och jag är helt utom julstämning.
Jag har en julstjärna i fönstret och en chockladkalender (som varjeår), men att inte ha hela familjen här.. det är inte jul...  Kan vi skippa den här högtiden i år?

Min sista tanke.... vart fan tog alla tjej kompisar vägen ?
Ja vi ses här o var och då och då.
Men hallå ? Vi som hängde jämt och ständigt, vi som alltid hade massor och prata om ?
Vad händer? Arbetslös... betyder det också sociallös? Kompislös ?
Jag förstår ingenting, folk ska flytta och folk jobbar och vad gör jag ?
Hej mitt namn är Micaela, kalla mig inte Mickis.
Jag jobbar helger på Olearys, har inga vänner och bor hemma ?
Vem orkar ?  Jag är inte deppig absolut inte, jag spenderar tid hos min syster nr 1*
En sak är dock positiv, jag har ääääntligen skaffat ett gymkort.
NU kör vi.
Min förkylning ska bara gå över.... jag kan tajma allting.

Nu ska jag komma på ett bra namn.
Hörs.
Puss
              Miss M.
 

*Mina systrar favoritiseras inte,  det är i ordningen dom kom i.

Han ringer.
Han skriver.
Kan ingen vilja ta det seriöst?

Kommentarer
Postat av: Moa

fan jag jobbar på nyår fick jag veta för någontimme sedan! :'((((

Postat av: Moa

svar: för vi har ett stekbord för uppvärming brevidgrillarna, och bara halva var igång och hade tidigare haft handen mot när min ena platschef visade något. När hon senare skulle visa samma sak hade hon bytt sida på stekbordet så den jag trodde var av var på slagen, därav brände jag mig

2008-12-07 @ 16:33:12
URL: http://vpt.blogg.se/
Postat av: J.

Peace!

2008-12-07 @ 23:54:38

Här kan du kommentera inlägget:

Du kallar dig själv:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):

Din hemsida/blogg:

Nu får du skriva något jäkligt bra:

Trackback